Κυριακή απόγευμα στο νησί
Γκραντ Ζατ,1884-86, Georges-Pierre Seuraut
Ο Σερά επικεντρώθηκε και μελέτησε ζητήματα όπως το φως, το
χρώμα και η φόρμα. Προσπάθησε να εφαρμόσει μια νέα οπτική τεχνική και τις
χρωματικές θεωρίες για να αποδώσει το θέμα του. Χωρίς να χρησιμοποιήσει
περιγράμματα, παρέθεσε μικρές και ακριβείς πινελιές-κουκκίδες (πουαντιγισμός)
διαφορετικού χρώματος, τη μία κοντά στην άλλη, στην κατάλληλη θέση, έτσι ώστε
να αναμειγνύονται οπτικά, όταν ο θεατής βλέπει το έργο από απόσταση.
Πηγές:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Georges_Seurat_-_A_Sunday_on_La_Grande_Jatte_--_1884_-_Google_Art_Project.jpg
http://www.pi-schools.gr/lessons/aesthetics/eikastika/afises/index.php?id=31&v=2
Gombrich, Ε.Η. (1998). Το χρονικό της τέχνης. Αθήνα:
Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης